Перейти до основного вмісту

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ


ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ
(Відповідно до ЗУ «Про гуманітарну допомогу»)

З 2013 року сталися ряд важливих змін, що регулюють дану діяльність серед яких -  ліквідація комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України.
Законом України «Про гуманітарну допомогу» передбачено процедуру для отримання, розмитнення та розподілення гуманітарної допомоги.
Отже, для отримання гуманітарної допомоги, законом встановлена чітка вимога наявності зареєстрованої громадської або релігійної організації, тобто вона повинна бути легалізована і отримати статус юридичної особи в органах державної влади. Ця юридична особа, також має бути обов’язково зареєстрована в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги (про порядок детальної процедура реєстрації організації наведена нижче).
Коли організація зареєстрована в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, тоді наступним етапом є збір необхідних документів. Коли організація погоджується прийняти гуманітарну допомогу, тоді необхідно надати письмову згоду на отримання такої допомоги. Вище зазначені документи (про повний перелік вказано нижче) для отримання гуманітарної допомоги необхідно подати в центральний орган виконавчої влади за місцем реєстрації організації для визнання відповідного вантажу гуманітарною допомогою.
Гуманітарна   допомога,  підлягає  першочерговому, безкоштовному та спрощеному декларуванню митницею з обов’язковим проставленням у товаросупровідних документах та вантажній декларації знаку «Гуманітарна допомога». Митне оформлення гуманітарної допомоги, як правило, здійснюється після проходження нею санітарного, екологічного, радіологічного контролю, який здійснюється безкоштовно. Важливо відзначити, що митне оформлення вантажу здійснюється за місцем знаходженням організації.
Законом України «Про гуманітарну допомогу» передбачено, що митні органи зобов’язані забезпечити оперативне та безкоштовне митне оформлення гуманітарного вантажу, а також забезпечити їхню цілісність під час їхнього перетину кордону.

Варто пам’ятати, що органи  Міністерства доходів та зборів (податкова  служба) здійснюють  контроль  щодо  використання  організацією гуманітарної допомоги за цільовим призначенням. Тому, необхідно вести бухгалтерський облік  гуманітарної  допомоги  та   відповідну звітність, яка   здійснюються  отримувачами  гуманітарної  допомоги  та її набувачами. 
У  разі  відсутності обліку  отримання  та  цільового  використання  гуманітарної допомоги вона буде вважається використаною не за цільовим призначенням
Необхідно пам’ятати, що порушеннями гуманітарного законодавства тягне за собою кримінальну або адміністративну відповідальність.

Якщо Ви зацікавлені отримати детальний порядок реєстрації отримувачів допомоги у Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, перелік документів, які необхідних для цього та зразки необхідних документів, будь ласка, напишіть ваше прохання на адресу: serg.gula@gmail.com

Адвокат,
Сергій Гула








Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Дозвіл на вибивання дверей у людей - що далі?

ЯКІ ВОНИ - НОВІ ДОРОЖНІ ЗНАКИ?

НОВІ ДОРОЖНІ ЗНАКИ: Нових дорожніх знаків є 11, і вони переважно інформаційні: "аеропорт", "залізничний вокзал", "автовокзал", "відеофіксація порушень" отже - це такі:   Найсуттєвішою новацією стало обов'язкове використання ближнього світла фар поза населеним пунктами у період із 1 жовтня по 1 травня. У цьому пункті у міліції наслідували європейській досвід. Серед новацій є табличка червоного кольору, яка попереджатиме про нову розв'язку попереду або про нові дорожні знаки. Також в правила будуть введені нові поняття: "острівець безпеки", "газон", "денні ходові вогні", "маневрування", "регулювальник" і "удосконалене покриття". Передбачено також і посилення вимог до автівок з розпізнавальним знаком "Діти". Водії, які рухаються суміжною смугою, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби – зупинитися для запобігання наїзду на дітей, які виходять з автоб

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК ЗАКОНОПРОЕКТУ №2342

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК  З АКОНОПРОЕКТУ 2342 19 лютого 2013 року було подано до Верховної Ради України черговий гомосексуальний законопроект, який тепер можна назвати «без масок» щодо запровадження гомосексуальної диктатури в Україні. Отже, в чому реальна небезпека цього законопроекту? По-перше: Вперше в Україні на законодавчому рівні вводиться поняття «сексуальна орієнтація» (зміна статті 2 Кодексу законів про працю). Після цього, уряд і парламент, і всіх охочих, вже не можна буде спинити від подібних і гірших ініціатив, а також надання додаткових прав представникам сексменшин (до-прикладу: у синовлювати дітей ) та повного зеленого світла для гомосексуалістів, лесбіянок та інших видів нетрадиційних форм, що не тільки руйнують сім ` ю, але і всі підвалини здорового суспільства. По-друге: Вводяться безпрецедентні поняття на законодавчому рівні, а саме: непряма дискримінація, оголошений намір про дискримінацію, підбурювання до дискримінації, пособництво у дискри