8 порад юристам, як згенерувати новий бізнес за допомогою блогу
Практика неодноразово доводила, що блоги є найбільш ефективним та найдешевшим видом Інтернет-маркетингу для юридичних фірм. В середньому відвідувачів юридичних блогів можна розділити на такі категорії:
- 10% випадкові відвідувачі
- 40% відвідувачі із зовнішніх посилань
- 50% за ключовими словами
Якщо Ви справді маєте намір згенерувати Ваш новий бізнес простим способом, наші 8 порад стануть Вам у нагоді.
1. Пишіть частіше, принаймні регулярно. Ті фірми, які публікують 2 пости на тиждень, користуються більшою популярністю у читачів, аніж ті, які роблять це лише 1 раз на 2 місяці.
2. Пишіть те, що цікаво Вашим постійним та потенційним клієнтам. Це класичний метод розвитку бізнесу - зосереджуватися не на собі, а на актуальних проблемах, вирішити які готова Ваша фірма. Донесіть це до читачів.
3. Підпишіться на безкоштовну розсилку на порталах у сфері юридичної практики. Таким чином Ви будете тримати руку на пульсі актуальних проблем та питань, які вимагають саме Вашої відповіді та роз'яснення як фахівця в тій чи іншій сфері.
4. Закликайте до дії. Для отримання зворотнього зв'язку на Вашу публікацію наприкінці блогу припишіть заклик до певної дії. Наприклад, після обговорення порушеної Вами тематики запропонуйте читачам завантажити документ або книгу, яка буде їм також корисна з цього питання. Або запропонуєте підписатися на розсилку публікацій з Вашого блога.
5. Пишіть своїми словами. Хоч Ваш блог і є бізнес-орієнтованим, але для більшості читачів значно цікавіше та зрозуміліше читати текст, викладений просто та доступно. Написання текстів своїми словами більш зацікавлює, ніж суха мова. Уявіть, що Ви висловлюєте свою точку зору та аналізуєте для близьких Вам людей.
6. Дозвольте коментарі. Раніше юристів лякали коментарі до їхніх публікацій, але повірте, це вірний шлях до успіху. Блог є інтерактивним об'єктом, який повинен залучати читачів до обговорення і давати їм можливість висловити свою думку. Ви цілком можете модерувати коментарі, щоб уникнути публікації небажаних повідомлень.
7. Залучайте нових читачів. Запис у блозі сам по собі не гарантує, що про Вас дізнаються нові читачі. Для досягнення цієї мети необхідно повторити заголовок з посиланням на публікацію в Twitter або Facebook. Також варто включити нові записи блогу в оновлення на LinkedIn. Докладіть зусиль, щоб Ваш блог було легко знайти.
8. Використовуйте зображення. Ніхто не любить читати суцільний текст. Прив'язуйте до тематики Вашої записи ілюстрації, які легко можна знайти в Google шляхом пошуку за ключовими словами.
І, звичайно ж, не втрачайте Ваші ідеї. Записуйте, зберігайте та створюйте.
Успіхів у юридичному морі!
Джерело - http://www.legmark.com.ua/index.html
Коментарі
Дописати коментар