Перейти до основного вмісту

УРЯД УСКЛАДНИВ ВВЕЗЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ В УКРАЇНУ, ЗОКРЕМА НА АДРЕСУ ЦЕРКОВ


УРЯД УСКЛАДНИВ ВВЕЗЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ В УКРАЇНУ, ЗОКРЕМА НА АДРЕСУ ЦЕРКОВ


Механізм оформлення, розмитнення та ввезення в Україну гуманітарної допомоги з грудня 2012 року суттєво змінився в результаті адміністративної реформи, що проводиться Урядом.
На гуманітарній діяльності церков та інших благодійників найбільш відчутно позначилась ліквідація Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів. Підставою для цього стало внесення змін до Закону України «Про гуманітарну допомогу», повідомляє Інститут релігійної свободи.
Законопроект № 10223, розроблений Міністерством юстиції та внесений до парламенту Представником Президента Україні у Верховній Раді Юрієм Мірошниченко, був проголосований 16 жовтня 2012 року без обговорення та без розгляду поданих депутатами поправок до другого читання. Нагадаємо, що аналогічні порушення регламентних процедур мали місце і під час внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» (законопроект № 10221).
У підсумку, з 2 грудня 2012 року, коли повноваження ліквідованої урядової Комісії були передані до Міністерства соціальної політики України, гуманітарна діяльність релігійних організацій стала фактично неможливою через відсутність належної нормативно-правової бази, невизначеність і довготривалість процедур з оформлення вантажів.

Як приклад, лише 30 січня 2013 року Кабінет Міністрів України постановою № 39 затвердив новий Порядок реєстрації отримувачів гуманітарної допомоги. Згідно цього документу релігійні організації повинні наново пройти процедуру включення до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги. При цьому зазначений Порядок не визначає конкретних строків, необхідних Мінсоцполітики для прийняття остаточного рішення про включення заявника до Реєстру.
Крім цього, законодавством не визначено конкретного строку, протягом якого Мінсоцполітики має розглянути питання про визнання заявлених товарів (робіт, послуг) у якості гуманітарної допомоги.
Тепер відповідні рішення прийматиме Мінсоцполітики – без участі громадськості та у невизначені строки.
Міністр соціальної політики України Наталія Королевська, заявила про посилення державними органами перевірок вантажів на кордоні задля запобігання ввезення контрабанди: як під виглядом гуманітарної допомоги, так і іншими незаконними шляхами.
Релігійна спільнота очікує від Президента та Уряду невідкладних заходів, спрямованих на відновлення механізму оперативного міжвідомчого узгодження, оформлення, розмитнення та ввезення в Україну гуманітарної допомоги.


За матеріалами РУСУ - http://risu.org.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дозвіл на вибивання дверей у людей - що далі?

ПОВНА МОБІЛІЗАЦІЯ! Масова розклейка по під'їздам листів з військомату!

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК ЗАКОНОПРОЕКТУ №2342

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК  З АКОНОПРОЕКТУ 2342 19 лютого 2013 року було подано до Верховної Ради України черговий гомосексуальний законопроект, який тепер можна назвати «без масок» щодо запровадження гомосексуальної диктатури в Україні. Отже, в чому реальна небезпека цього законопроекту? По-перше: Вперше в Україні на законодавчому рівні вводиться поняття «сексуальна орієнтація» (зміна статті 2 Кодексу законів про працю). Після цього, уряд і парламент, і всіх охочих, вже не можна буде спинити від подібних і гірших ініціатив, а також надання додаткових прав представникам сексменшин (до-прикладу: у синовлювати дітей ) та повного зеленого світла для гомосексуалістів, лесбіянок та інших видів нетрадиційних форм, що не тільки руйнують сім ` ю, але і всі підвалини здорового суспільства. По-друге: Вводяться безпрецедентні поняття на законодавчому рівні, а саме: непряма дискримінація, оголошений намір про дискримінацію, підбурювання до дискримінації, пособництво у дискри