Перейти до основного вмісту

Рада схвалила впровадження електронних паспортів для українців


Рада схвалила впровадження електронних паспортів для українців

02.10.2012 Верховною Радою був ухвалений закон про Єдиний державний демографічний реєстр, який передбачає впровадження електронних паспортів для українців.
За ухвалення законопроекту проголосували 233 народні депутати з 308, зареєстрованих у залі.
Зокрема, закон передбачає єдиний реєстр - електронну інформаційно-телекомунікаційну систему, призначену для зберігання, обробки і використання визначеної цим законом інформації про особу і документи реєстру.
Крім того, Реєстр є функціонально єдиною системою, що складається з головного і резервного обчислювальних центрів і вузлів уповноважених суб’єктів. Туди вноситиметься наступна інформація: прізвище та ім’я, дата народження/смерті, місце народження, стать, дата внесення інформації про особу в Реєстр, дені про батьків (прийомних батьків), опікунів та інших представників, дані про громадянство або його відсутність, реквізити усіх документів, виданих особі, зразок підпису, фотографія.
При цьому інформація у Реєстрі буде захищена нормою про забезпечення безпеки інформації, що міститься у Реєстрі, від несанкціонованого доступу і дій, які можуть призвести до незаконної зміни, розкриття або знищення інформації, що міститься у ньому.
Варто зазначити, що буду введені спеціальні електронні паспорти з електронним носієм біометричної інформації для виїзду за кордон відповідно до стандартів Міжнародної організації цивільної авіації (ІCАО). Якщо хтось через свої переконання не хоче приймати такий паспорт, він проходитиме спеціальну процедуру через Кабмін.
Паспорт виглядатиме як картка з електронним носієм інформації, він має бути виданий не пізніше, ніж через 30 календарних днів з дня оформлення заяви-анкети на його отримання.
Як повідомлялося 6 вересня, Верховна Рада в черговий раз відмовилася передивитися впровадження біометричних документів, що засвідчують особу і надають право на в’їзд в Україну та виїзд з України.

За матерiалами: Інтерфакс-Україна

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ КВАРТИРИ

ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ КВАРТИРИ
Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду" передбачає, що громадяни України можуть приватизовувати квартири, одноквартирні будинки, кімнати у гуртожитках. Законодавець передбачає, що приватизація передбачає безоплатну передачу громадянам з розрахунку санітарної норми 21 кв.м загальної площі на особу та додатково 10 кв.м на сім'ю. Якщо площа квартири виявиться більшою – вам потрібно буде доплатити за «зайві» метри, а от якщо загальна площа квартири менша, то вам мають видати житлові чеки, сума яких визначається, виходячи з розміру недостатньої площі та відновної вартості 1 кв.м.
Від роду квартири, її побудови та балансоутримувача потрібно буде звернутися до співробітників відділу приватизації житлового фонду районної адміністрації за місцем знаходження житла для отримання консультації щодо пакету документів, які необхідно зібрати для приватизації. Але за загальним правилом це такі документи: -заяву встановленого зразка, підписан…

ЯКІ КНИГИ ВАРТО ПРОЧИТАТИ АДВОКАТУ

ЯКІ КНИГИ ВАРТО ПРОЧИТАТИ АДВОКАТУ
Про історичний дуалізм української адвокатури, її реформу, різнобічні аспекти адвокатської діяльності читайте в фундаментальній праціД. Фіолевського «Адвокатура»(Київ, 2006). Підручник шанованого адвоката, професора одного з донецьких ЮНЗ, підходить як для викладання, так і для читання на дозвіллі. Читаючи «ілюстровані» численними «прикладами» епізоди з адвокатської практики автора, мимоволі хочеш опинитися біля нього, аби перейняти «адвокатську мудрість» метра адвокатури нашої епохи.Одні вважають цю книгу PR-кроком автора, інші – зразком довершеного виконання обов’язків адвоката перед громадськістю. Проте цілком ймовірно, що книга М. Катеринчука «Адвокати помаранчевої революції»(Київ, 2006) є наразі найповнішим письмовим (щоправда, не абсолютно всебічним) документальним оглядом подій, пов’язаних з історичним судовим процесом «Ющенко до ЦВК». Професійність дій адвокатів, попри їхні політ…

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (Відповідно до ЗУ «Про гуманітарну допомогу»)
З 2013 року сталися ряд важливих змін, що регулюють дану діяльність серед яких -  ліквідація комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України. Законом України «Про гуманітарну допомогу» передбачено процедуру для отримання, розмитнення та розподілення гуманітарної допомоги. Отже, для отримання гуманітарної допомоги, законом встановлена чітка вимога наявності зареєстрованої громадської або релігійної організації, тобто вона повинна бути легалізована і отримати статус юридичної особи в органах державної влади. Ця юридична особа, також має бути обов’язково зареєстрована в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги (про порядок детальної процедура реєстрації організації наведена нижче). Коли організація зареєстрована в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, тоді наступним етапом є збір необхідних документів. Коли організація погоджується прийняти гуманітарну допомогу, …