Перейти до основного вмісту

ЧОТИРИ БАЗОВИХ ПУНКТІВ НЕЗАКОННОСТІ НОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА ПРО БІОМЕТРИЧНІ ПАСПОРТИ


ЧОТИРИ БАЗОВИХ ПУНКТІВ НЕЗАКОННОСТІ НОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА ПРО БІОМЕТРИЧНІ ПАСПОРТИ

1. Закон запроваджує Єдиний державний демографічний реєстр з незрозумілою метою на необмежений період без зазначення підстав для внесення персональних даних та мети їх обробки. Усе це призводить до порушення низки статей Закону «Про захист персональних даних» та статті 32 Конституції України, а також міжнародних угод держави в царині прав людини.
2. Перелік даних, які за цим законом планують вносити до реєстру, чітко не визначений, що створює можливість його довільного тлумачення. Крім того, закон дозволяє отримання інформації з відомчих інформаційних систем, що є використанням інформації з метою, для якої вона не надавалась. Єдиною очевидною метою створення цього реєстру є накопичення та зберігання різноманітної персональної інформації за єдиним універсальним кодом особи та видача біометричних документів, що посвідчують особу. При цьому перелік біометричних документів також не є вичерпним.
3. Закон запроваджує обов’язковість біометричних документів в умовах, коли в країні не створена інфраструктура їх використання; наприклад, в країні відсутні пристрої для зчитування відповідної інформації. Це ставить багато питань про ефективність запровадження в країні коштовних технологій виробництва біометричних документів без адекватних можливостей для користування ними.
Невиправдані затрати на виготовлення таких документів будуть лягати важким тягарем на населення країни. Наприклад, закон встановлює термін дії внутрішнього паспорта 10 років, хоча виправданість такого короткого терміну викликає сумнів. Значні грошові та часові затрати населення, які вимагатимуться для отримання таких документів, зумовить масове порушення багатьох прав людини, зокрема, права на вільне пересування, право на особисте та сімейне життя тощо.
4. Закон поєднує в одному банку даних функції реєстрації фізичних осіб та паспортизації, чого немає в жодній європейській країні, оскільки створює широкі можливості для зловживань. Тим більше, що серед даних, які збираються, є відцифрований підпис особи. За створенням єдиного реєстру заховане злиття усіх персональних даних мешканців країни з різних баз даних, в тому числі відомчих, до єдиного банку даних, що створює передумови для тотального стеження за людиною.
Ми вважаємо, що необхідно обмежити введення біометричних документів тільки закордонним паспортом та привести законопроект №10492 у відповідність з Конституцією, міжнародними угодами України і законом про захист персональних даних.
Звертаємося до Вас з вимогою використати своє право вето і не допустити набрання чинності законом «Про Єдиний державний демографічний реєстр».

Євген Захаров, голова правління УГСПЛ
Аркадій Бущенко, виконавчий директор УГСПЛ




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дозвіл на вибивання дверей у людей - що далі?

ПОВНА МОБІЛІЗАЦІЯ! Масова розклейка по під'їздам листів з військомату!

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК ЗАКОНОПРОЕКТУ №2342

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК  З АКОНОПРОЕКТУ 2342 19 лютого 2013 року було подано до Верховної Ради України черговий гомосексуальний законопроект, який тепер можна назвати «без масок» щодо запровадження гомосексуальної диктатури в Україні. Отже, в чому реальна небезпека цього законопроекту? По-перше: Вперше в Україні на законодавчому рівні вводиться поняття «сексуальна орієнтація» (зміна статті 2 Кодексу законів про працю). Після цього, уряд і парламент, і всіх охочих, вже не можна буде спинити від подібних і гірших ініціатив, а також надання додаткових прав представникам сексменшин (до-прикладу: у синовлювати дітей ) та повного зеленого світла для гомосексуалістів, лесбіянок та інших видів нетрадиційних форм, що не тільки руйнують сім ` ю, але і всі підвалини здорового суспільства. По-друге: Вводяться безпрецедентні поняття на законодавчому рівні, а саме: непряма дискримінація, оголошений намір про дискримінацію, підбурювання до дискримінації, пособництво у дискри