Перейти до основного вмісту

СПОСОБИ ОТРИМАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІД ОРГАНІВ ВЛАДИ

СПОСОБИ ОТРИМАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІД ОРГАНІВ ВЛАДИ

Доступ до інформації – це одне із найвагоміших прав громадян, що дозволяє їм отримати ті, чи інші соціальні вигоди чи інформацію для захисту своїх прав.
Часто, буває так, що отримати необхідну інформацію не так просто, особливо тоді, коли невідомі конкретні способи її отримання або відсутні додаткові повноваження.

На сьогодні, можна виділити три основних способів отримання необхідної інформації:

Перший:

Через використання інструментів, які передбачені ЗУ «Про звернення громадян». Закон передбачає:
1 – обов’язковість надання громадянам України необхідної інформації;
2 – необхідність дотримання загальних вимог заяви (П.І.П., дата, підпис, адреса)
3 – строк надання інформації - 30 днів.

Другий:

Через використання інструментів, які передбачені ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Закон передбачає:
1 – обов’язковість надання громадянам України необхідної інформації, окрім інформації з обмеженим доступом;
2 – необхідність дотримання загальних вимог запиту (П.І.П., дата, підпис, адреса)
3 – строк надання інформації до 20 днів.

Третій:

Через використання інструментів, які передбачені ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Закон передбачає:
1 – обов’язковість надання адвокату необхідної інформації та копій документів;
2 – необхідність дотримання вимог запиту щодо адвокатського запиту (наявність ордеру та Свідоцтва на право зайняття адвокатською діяльністю)
3 – строк надання інформації - 5 робочих днів.

Особливою вимогою для всіх форм звернення щодо отримання необхідної інформації – це обов’язково реєстрація заяв, запитів. Тобто, необхідно отримати вхідний номер звернення, за яким потім можна отримати інформацію про результати розгляду вашого звернення.

Якщо Вам необхідно отримати необхідну інформацію або отримати копії документів в максимально короткі строки із складенням необхідних документів, запитів, будь ласка, напишіть своє прохання на адресу: serg.gula@gmail.com

Адвокат,
Сергій Гула






Коментарі

  1. (.По просьбе исполнительной службы была введена мера возмещения материального ущерба .запрет выезда за границу с 2012 по 2017год в не предупредив наказуемого) так-как исполнительное производство было прекращено в 2013году запрет не сняли.При обращении в суд 2015 году о прекращении меры наказания о не выезде .Суд принял решение в присутствии инспектора исполнительной службы -снять арест. Инспектор на следующий день ушел в отпуск -и поэтому в реестр не вводят поясняя тем что кроме одного инспектора этого не умеет делать никто -работающих специалистов на данный момент 6 человек. на работу выехать не могу решение суда вступило в силу 17 а сегодня меня вернули на границе-в компьютере не снят запрет- решение суда никто даже не посмотрел.Что делать?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ КВАРТИРИ

ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ КВАРТИРИ
Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду" передбачає, що громадяни України можуть приватизовувати квартири, одноквартирні будинки, кімнати у гуртожитках. Законодавець передбачає, що приватизація передбачає безоплатну передачу громадянам з розрахунку санітарної норми 21 кв.м загальної площі на особу та додатково 10 кв.м на сім'ю. Якщо площа квартири виявиться більшою – вам потрібно буде доплатити за «зайві» метри, а от якщо загальна площа квартири менша, то вам мають видати житлові чеки, сума яких визначається, виходячи з розміру недостатньої площі та відновної вартості 1 кв.м.
Від роду квартири, її побудови та балансоутримувача потрібно буде звернутися до співробітників відділу приватизації житлового фонду районної адміністрації за місцем знаходження житла для отримання консультації щодо пакету документів, які необхідно зібрати для приватизації. Але за загальним правилом це такі документи: -заяву встановленого зразка, підписан…

ЯКІ КНИГИ ВАРТО ПРОЧИТАТИ АДВОКАТУ

ЯКІ КНИГИ ВАРТО ПРОЧИТАТИ АДВОКАТУ
Про історичний дуалізм української адвокатури, її реформу, різнобічні аспекти адвокатської діяльності читайте в фундаментальній праціД. Фіолевського «Адвокатура»(Київ, 2006). Підручник шанованого адвоката, професора одного з донецьких ЮНЗ, підходить як для викладання, так і для читання на дозвіллі. Читаючи «ілюстровані» численними «прикладами» епізоди з адвокатської практики автора, мимоволі хочеш опинитися біля нього, аби перейняти «адвокатську мудрість» метра адвокатури нашої епохи.Одні вважають цю книгу PR-кроком автора, інші – зразком довершеного виконання обов’язків адвоката перед громадськістю. Проте цілком ймовірно, що книга М. Катеринчука «Адвокати помаранчевої революції»(Київ, 2006) є наразі найповнішим письмовим (щоправда, не абсолютно всебічним) документальним оглядом подій, пов’язаних з історичним судовим процесом «Ющенко до ЦВК». Професійність дій адвокатів, попри їхні політ…

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (Відповідно до ЗУ «Про гуманітарну допомогу»)
З 2013 року сталися ряд важливих змін, що регулюють дану діяльність серед яких -  ліквідація комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України. Законом України «Про гуманітарну допомогу» передбачено процедуру для отримання, розмитнення та розподілення гуманітарної допомоги. Отже, для отримання гуманітарної допомоги, законом встановлена чітка вимога наявності зареєстрованої громадської або релігійної організації, тобто вона повинна бути легалізована і отримати статус юридичної особи в органах державної влади. Ця юридична особа, також має бути обов’язково зареєстрована в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги (про порядок детальної процедура реєстрації організації наведена нижче). Коли організація зареєстрована в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, тоді наступним етапом є збір необхідних документів. Коли організація погоджується прийняти гуманітарну допомогу, …