Перейти до основного вмісту

СПОСОБИ ОТРИМАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІД ОРГАНІВ ВЛАДИ

СПОСОБИ ОТРИМАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІД ОРГАНІВ ВЛАДИ

Доступ до інформації – це одне із найвагоміших прав громадян, що дозволяє їм отримати ті, чи інші соціальні вигоди чи інформацію для захисту своїх прав.
Часто, буває так, що отримати необхідну інформацію не так просто, особливо тоді, коли невідомі конкретні способи її отримання або відсутні додаткові повноваження.

На сьогодні, можна виділити три основних способів отримання необхідної інформації:

Перший:

Через використання інструментів, які передбачені ЗУ «Про звернення громадян». Закон передбачає:
1 – обов’язковість надання громадянам України необхідної інформації;
2 – необхідність дотримання загальних вимог заяви (П.І.П., дата, підпис, адреса)
3 – строк надання інформації - 30 днів.

Другий:

Через використання інструментів, які передбачені ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Закон передбачає:
1 – обов’язковість надання громадянам України необхідної інформації, окрім інформації з обмеженим доступом;
2 – необхідність дотримання загальних вимог запиту (П.І.П., дата, підпис, адреса)
3 – строк надання інформації до 20 днів.

Третій:

Через використання інструментів, які передбачені ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Закон передбачає:
1 – обов’язковість надання адвокату необхідної інформації та копій документів;
2 – необхідність дотримання вимог запиту щодо адвокатського запиту (наявність ордеру та Свідоцтва на право зайняття адвокатською діяльністю)
3 – строк надання інформації - 5 робочих днів.

Особливою вимогою для всіх форм звернення щодо отримання необхідної інформації – це обов’язково реєстрація заяв, запитів. Тобто, необхідно отримати вхідний номер звернення, за яким потім можна отримати інформацію про результати розгляду вашого звернення.

Якщо Вам необхідно отримати необхідну інформацію або отримати копії документів в максимально короткі строки із складенням необхідних документів, запитів, будь ласка, напишіть своє прохання на адресу: serg.gula@gmail.com

Адвокат,
Сергій Гула






Коментарі

  1. (.По просьбе исполнительной службы была введена мера возмещения материального ущерба .запрет выезда за границу с 2012 по 2017год в не предупредив наказуемого) так-как исполнительное производство было прекращено в 2013году запрет не сняли.При обращении в суд 2015 году о прекращении меры наказания о не выезде .Суд принял решение в присутствии инспектора исполнительной службы -снять арест. Инспектор на следующий день ушел в отпуск -и поэтому в реестр не вводят поясняя тем что кроме одного инспектора этого не умеет делать никто -работающих специалистов на данный момент 6 человек. на работу выехать не могу решение суда вступило в силу 17 а сегодня меня вернули на границе-в компьютере не снят запрет- решение суда никто даже не посмотрел.Что делать?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Дозвіл на вибивання дверей у людей - що далі?

ЯКІ ВОНИ - НОВІ ДОРОЖНІ ЗНАКИ?

НОВІ ДОРОЖНІ ЗНАКИ: Нових дорожніх знаків є 11, і вони переважно інформаційні: "аеропорт", "залізничний вокзал", "автовокзал", "відеофіксація порушень" отже - це такі:   Найсуттєвішою новацією стало обов'язкове використання ближнього світла фар поза населеним пунктами у період із 1 жовтня по 1 травня. У цьому пункті у міліції наслідували європейській досвід. Серед новацій є табличка червоного кольору, яка попереджатиме про нову розв'язку попереду або про нові дорожні знаки. Також в правила будуть введені нові поняття: "острівець безпеки", "газон", "денні ходові вогні", "маневрування", "регулювальник" і "удосконалене покриття". Передбачено також і посилення вимог до автівок з розпізнавальним знаком "Діти". Водії, які рухаються суміжною смугою, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби – зупинитися для запобігання наїзду на дітей, які виходять з автоб

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК ЗАКОНОПРОЕКТУ №2342

П`ЯТЬ ГОЛОВНИХ НЕБЕЗПЕК  З АКОНОПРОЕКТУ 2342 19 лютого 2013 року було подано до Верховної Ради України черговий гомосексуальний законопроект, який тепер можна назвати «без масок» щодо запровадження гомосексуальної диктатури в Україні. Отже, в чому реальна небезпека цього законопроекту? По-перше: Вперше в Україні на законодавчому рівні вводиться поняття «сексуальна орієнтація» (зміна статті 2 Кодексу законів про працю). Після цього, уряд і парламент, і всіх охочих, вже не можна буде спинити від подібних і гірших ініціатив, а також надання додаткових прав представникам сексменшин (до-прикладу: у синовлювати дітей ) та повного зеленого світла для гомосексуалістів, лесбіянок та інших видів нетрадиційних форм, що не тільки руйнують сім ` ю, але і всі підвалини здорового суспільства. По-друге: Вводяться безпрецедентні поняття на законодавчому рівні, а саме: непряма дискримінація, оголошений намір про дискримінацію, підбурювання до дискримінації, пособництво у дискри