ЧИ МИ МАЄМО ПРАВО КРИТИКУВАТИ ВЛАДУ – ПОГЛЯД ЗАКОНУ БОЖОГО?
Панічний страх – ось, що, часто, бажають представники влади від власного народу. Слухняність, покора та ствердність їхніх рішень – рекомендована поведінка, яка диктується сьогодні нам.
Але чи завжди ми повинні мовчати, коли стикаємося із беззаконням влади? Особливо тоді, коли багато говорять: „Вся влада від Бога і нам потрібно коритися цій владі” (Римлянам 13:1).
Тут необхідно чітко розставити АКЦЕНТИ, що таке коритися і що таке говорити про правду, суд та справедливість!
Коли проаналізувати Біблію – приходимо до дуже серйозного висновку:
В ЖОДНОМУ МІСЦІ ПИСАННІ НЕ СКАЗАНО ПРО НЕОБХІДНІСТЬ КОРИТИСЯ ЧИ МИРИТИСЯ ІЗ ФАКТАМИ БЕЗЗАКОННЯМ ВЛАДИ!!! А НАВПАКИ ЯК САМ БОГ, ТАК І ЙОГО БОЖІ ЛЮДИ КРИТИКУВАЛИ ПРЕДСТАВНИКІВ ВЛАДИ ЗА БЕЗЗАКОННЯ!!!
Це ми можемо бачити із:
- 2-го Псалму, де Бог закликає царів і судді по-мудрішати і служити Йому;
- 2-го Псалму, де Бог закликає царів і судді по-мудрішати і служити Йому;
- Це читаємо із Книги Єремії у 22 главі, а саме:«Послухай Господнього слова, о царю… Чиніть правосуддя та правду, і рятуйте грабованого від руки гнобителя, чужинця ж, сироту та вдову не гнобіть, не грабуйте! (Єремії 22:2)
- Бачимо критику пророка Божого Ісаї законодавцям:
«Горе законодавцям несправедливим, та писарям, які пишуть на лихо, щоб від правосуддя усунути бідних, і щоб відняти права від убогих народу Мого, щоб стали вдовиці здобиччю їм, і пограбувати сиріт...» (Ісаї 10:1-2)
Дуже цікаво, що докір та критику влади знаходимо і в Новому Заповіті, а саме Іван Хреститель без компромісів чітко виявлявБЕЗЗАКОННЯ ЦАРЯ, ЯКИЙ В ЦЕЙ ЧАС ПРАВИВ І КРИТИКУВАВ ЙОГО ЗА ЦЕ!!! (Апостол Лука про це дуже чітко пише: „Іван докоряв йому за… ВСЕ ЗЛО, яке заподіяв був Ірод” (Луки 3:19).
Один із найвеличніших апостолів – Апостол Павло, також дуже серйозно критикував представників правоохоронної та судової системи, а саме:
У Филипах Апостол засуджує беззаконня влади: «Нас, римлян, незасуджених, різками сікли прилюдно, і до в'язниці всадили, а тепер нас таємно виводять? Але ні! Хай вони самі прийдуть, та й виведуть нас!» (Дії 16:37).
У Єрусалимі Павло заявляє про своє право на справедливе суд та законне слідство: «Хіба бичувати дозволено вам громадянина римського та ще й незасудженого?» (Дії 22:25). А ще більше того, будучи незаконно осудженим, Павло домагається вибачень відримських начальників за їхнє беззаконня!!(Дії 16:37-40).
У Єрусалимі Павло заявляє про своє право на справедливе суд та законне слідство: «Хіба бичувати дозволено вам громадянина римського та ще й незасудженого?» (Дії 22:25). А ще більше того, будучи незаконно осудженим, Павло домагається вибачень відримських начальників за їхнє беззаконня!!(Дії 16:37-40).
Амінь! З початку було Слово, Слово було у Бога і Слово було Бог...Бог не змінився, Він вчора, зараз і по віки не змінеться...
ВідповістиВидалити