Загальна кількість переглядів сторінки

середа, 10 липня 2013 р.

ВИТЯГ З ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ – ЯК ЙОГО ОТРИМАТИ?

ВИТЯГ З ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ – ЯК ЙОГО ОТРИМАТИ?

 З 1 січня 2013 року набув чинності Закон України «Про державний земельний кадастр», відповідно до якого документом, що посвідчує  право власності, стає свідоцтво на право власності, видане територіальним органом  Державної реєстраційної служби (Держреєстру).

Для  отримання витягу з Державного земельного кадастру, потрібно 
1 - звернутися до Вашого територіального відділу Держземагентства, а саме: до державного кадастрового реєстратора;
2 - написати заяву про надання потрібного Вам витягу;
3 - надати документи, які посвідчують право власності на землю (до-прикладу Держаний акт на земельну ділянку); 
4 - надати Вашу копію паспорта та індитифікаційний код; 
5 - оплатити держ мито - надати квитанцію про сплату послуги;
6 - отримати в реєстратора готовий витяг. 
Витяг з Державного земельного кадастру про  земельну  ділянку видається заявнику в день надходження заяви про його надання. Довідки та кадастровий план мають бути видані протягом  10 днів.

Якщо Ви зацікавлені отримати детальну консультацію щодо отримання витягу з емельного кадастру вашої ділянки, а  також зразки заяв до уповноваженого органу, будь ласка, напишіть ваше прохання на адресу: serg.gula@gmail.com
Адвокат,



Сергій Гула



1 коментар:

  1. А якщо мені потрібно тільки довідку, що моя ділянка має такий-то кадастровий номер і більше ніяких відомостей. "Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку видається заявнику в день надходження заяви про його надання." Але навіщо мене змушують писати заяву на проведення нормової грошової оцінки? (Така була проведена минулого року). Про довідки зовсім не хочуть чути...

    ВідповістиВидалити